شاید برای شما پیش آمده باشد که برای اولین بار به منزل کسی بروید و خانه و لوازم آن توجه تان را به خود جلب کرده باشد و همه چیز برای شما زیبا و اصطلاحا رنگ لعاب دار باشد. در صورتی که ممکن است قبلا خانه هایی با لوازم لوکس تر و گران قیمت تر دیده باشید اما به نسبت توجه شما را به این اندازه جلب نکرده باشد. دلیل این اتفاق توجه صاحب خانه حتی به کوچکترین لوازم منزل است. یعنی فقط به اسباب و وسایل بزرگ دقت نکرده و هزینه کند. بلکه برای کوچک ترین اجزای خانه وقت و هزینه صرف کرده تا به خوبی هم خوانی داشته باشند و با دیگر وسایل منزل ست شوند. بنابراین شما با خرید کالا از ترکیه برای تهیه یک قندان هم باید زمان و هزینه صرف کنید و به سادگی از کنار این موضوع رد نشوید. علی الخصوص که قندان ها پایه ثابت تمام مهمانی ها و مجالس هستند و در کنار نوشیدنی ثابت ما ایرانی ها یعنی چای سرو می شود.

انواع قندان:

قندان ها انواع بسیاری دارند. تنوع آن ها به قدری زیاد است که به شما اطمینان می دهیم که مطابق با سلیقه خود حتما می توانید خرید کنید. اما اگر سرگردان بودید و نمی دانستید که چه خندانی خریداری کنید به سراغ قندان های بلوری بروید چرا که این قندان ها به تمام سبک و سلیقه ای هم خوانی دارند و به راحتی با دیگر لوازم شما هماهنگ می شود. تنوع جنس قندان ها از شیشه ای تا چینی و سرامیکی، چوبی و فلزی(نقره، مس،  استیل و برنجی ...) گسترده است.

نکات قابل توجه هنگام خرید قندان:

هنگام خرید مستقیم از ترکیه به چند نکته دقت کنید. در اولین مرحله توجه به برند و جنس قندان که از مراکز فروش معتبر باشد و با کیفیت بالا. در قدم بعد به اندازه قندان که زیاد بزرگ و یا کوچک نباشد. توجه به وزن قندان نیز مهم است و قندان های بسیار سنگین از تایید صلاحیت خرید رد می شوند. قندان هایی که درب دارند در اولویت قرار دارند چرا که وجود درب باعث حفاظت از محتویات قندان در برابر گرد و قبار، آلودگی  و حشرات می شود.