خرید کالا از ترکیه به خاطر تهیه سینی یکی از بهترین ایده هاست.  در هر خانه همواره چندین سینی به منظور چندین کاربرد مختلف وجود دارد. اما چیزی در مورد تمام آن ها صادق است توجه به کیفیت سینی است. خانم ها معمولا در انتخب سینی به اولین گزینه ای که دقت می کنند شکل ظاهری و طرح و رنگ سینی است اما باید بدانید که کیفیت در کنار زیبایی بسیار اهمیت دارد و شما باید هنگام خرید سینی به این موضوع نیز توجه کنید. و از دست فروش ها و مراکز خرید نا معتبر خرید نکنید. چرا که در نظر گرفتن قیمت پایین برابر است با جنس بی کیفیت و طول عمر پایین محصول شما.

انواع سینی:

  1. سینی های ساده و روزمره: سینی های روزمره که ما عموما برای راحتی کارها وکمتر کردن رفت و آمد حین جمع آوری سفره و... از آن استفاده می کنید سینی هایی با قیمت های مناسب و متریال سبک هستند و ظاهر تجملاتی ندارند. این سینی ها معمولا از جنس پلاستیک، چوب و فلز های ارزان مثل روی و استیل هستند. 
  2. سینی های مجلسی و پذیرایی: سینی های مجلسی که مخصوص پذیرایی از مهمان در مجالس و مهمانی های ما هستند. معمولا طرح و نقش و نگار زیادی در آن تعبیه می شود. و از متریال گران قیمتی مثل نقره، مس، برنج و یا به شکل های براق و آیینه ای و دارای دسته و یا حتی پایه هستند که حالت شکیل و مجلسی بیشتری داشته باشد. واصطلاخا دارای تجملات و زرق و برق بیشتریست.

قبل از خرید مستقیم از ترکیه در نظر بگیرید که برای چه کاربردی احتیاج دارید. در مرحله بعد تعداد را در نظر بگیرید و گنجایش سینی را بر حسب تعداد انتخاب کنید. قبل از خرید توجه داشته باشید که سینی شما باید با بقیه لوازم پذیرایی همخوانی داشته باشد و مهم ترین نکته توجه به دوام و کیفیت سینی است. در کنار توجه به زیبایی ظاهری به ماندگاری و مرغوب بودن کالا توجه کنید.