خرید کالا از ترکیه برای افرادی که رفت و آمد و مهمان زیادی دارند بسیار مناسب است چرا که می توانند تمام لوازم و ظروف مورد نیاز برای پذیرایی و سرو را در مراکز برند و معتبر ترکیه بیابند و همچنین از بابت کیفیت و ماندگاری محصولشان مطمئن باشند. اگر شما فرد حساس و خوش ذوقی هستید و سبک و سلیقه خاص خود را دارید قطعا برای مهمانی های خود تدارک بسیاری می بینید و برای شما مهم است که در حضور مهمان ها تدارکات شما چه شکل و نمایی داشته باشد. یکی از لوازمی که به نظم و زیبایی سفره، میز پیش غذا و یا حتی پذیرایی شما کمک می کند اردو خوری است. این ظروف بسیار پر کاربرد و زیبا هستند که در ادامه بیشتر در موردشان توضیح می دهیم.

جنس اردور خوری ها:

اردو خوری هایی با جنس های متنوعی در بازار وجود دارند. از جمله سرامیکی، چوبی، چینی، پلاستیکی، شیشه ای و... و قطعا انتخاب آن به سلیقه و سبک و رنگ دیگر لوازم شما بستگی دارد اما لازم به ذکر است که چون اردور خوری ها پرکاربرد هستند و زیاد مورد استفاده قرار می گیرند باید از برند و جنس باکیفیت باشند تا در طول استفاده سریع از بین نروتد. همچنین قابل استفاده در ماشین ظرفشویی و ماکروویو باشد. با خرید مستقیم از ترکیه میتوانید تمام این خصوصیت ها را در اردور خوری خود داشته باشید.

ابعاد و شکل اردوخوری:

قطعا این موضوع نیز به سلیقه شما بستگی دارد که اردو خوری چند تکه بخرید یا یک تکه و یا چه اندازه ای اما باید نحوه کاربرد آن را نیز در نظر گرفت اگر شما برای میوه خشک وآجیل  و کلوچه و ... مورد استفاده قرار دهید قطعا با ظروف مسطح سرو کار دارید اما برای سرو ترشی سالاد و ... شما به ظروفی که لبه داشته باشند و کمی گود باشند نیاز دارید بنابراین فقط به دنبال سلیقه تان پیش نروید و قبل خرید به کاربرد آن نیز توجه کنید.